sobota, 13 kwietnia 2013

Trochę inaczej

Dziś wszystko jest trochę inne. Na pewno nie jest typowe i codziennie, ale w końcu mamy weekend!
 

W dzisiejszym poście mały misz-masz, jednak w całości dotyczący dnia dzisiejszego.

Na początku chciałabym wam pokazać moje dzisiejsze zakupy. Co prawda miałam do maja nic nie wydawać, zbierać i oszczędzać. Jednak poszłam z mamą na miasto, sama pogoda wprawiła mnie w dobry humor. I konsekwentnie niczego nie kupowałam, aż doszłyśmy do Chińczyka. Wtedy w przymierzalni znowu spędziłam jakąś godzinę, ponieważ przyszły tam tak fantastyczne legginsy, że nie mogłam przepuścić okazji. Tak więc wszem i wobec ogłaszam że podziwiane przeze mnie legginsy w paski są już moje! Oprócz tego w moje ręce trafiły jeszcze dwie inne pary legginsów oraz cudowne okulary przeciwsłoneczne, w których się zakochałam!

 


legginsy w paski- 22zł
legginsy z azteckim wzorem- 25 zł
jegginsy- 25 zł
okulary- 10 zł
 
I na koniec taki mały bonusik czyli ja w owym stroju. Uważam że zdjecia wyszły naprawdę świetnie.


I to tak na koniec. Co prawda post miał być dłuższy, ale jednak pozostanę tylko przy ciuchach. Tym razem przydały mi się na cos moje kudły, które nabrały objętości i przypominają szczotkę/ miotłę, bo do okularów pasuje idealnie ;).
A ja o 16 lecę na spacerek z Karolinką, będę miała w końcu kogoś do pofocenia!
Miłęgo dnia ;)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)