wtorek, 23 kwietnia 2013

Wtorek (sweet nothing)

No to może trochę o dzisiaj ;)

Pogoda dziś może nie jest najlepsza, ale tak bardzo mi odpowiada ♥. Jest lekko pochmurno i granatowo. Nareszcie moje paznokcie urosły na tyle, że mam co malować. I tu niespodzianka. Od jakiegoś czasu moim ulubionym motywem (na paznokcjiach of course) jest delikatny róż i gorszkowa zieleń. A dziś postawiłam na kolory odzwieriedlające pogodę- granat & szarość. Może i jest trochę smutne i mroczne, ale ja jestem jak najbardziej na tak. Szary jest niesamowicie elegancki, a do tego granat który trochę mnie ożywia ;)
 
Miałam dzisiaj kilka planów, ale najprawdopodobniej nie wypalą. Bywa. Za to pogoda jest taka, że z chęcią wybrałabym się na jakieś zdjęcia. Jednak jestem leniem i nie chce mi się ruszyć nigdzie tyłka, wiec najprawdopodobniej zostanę w domku.
Na zakończenie dodam jeszcze, że chciałam w końcu po raz drugi założyć tumblra, ale nie wypaliło, bo mój wymarzony nich jest zajęty -,-. Za to może wy mi coś podpowiecie? Najlepiej z 'imagination', tak mi się wymarzyło. Mam za dużo plaów jak na moją małą głowę jakoś ostatnio.
No i na sam koniec kilka zdjęć z dzisiaj.

 No to ten, do później. Mam nadzieję że się jeszcze poprawię, przepraszam :(
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)