wtorek, 23 kwietnia 2013

Porcja informacji ;)

Hej ;)
 Oczywiście na początku pragnę przeprosić wszystkich, którzy od czasu do czasu tu zaglądają i posuzkują jakichś nowości. Jeśli mam być szczera, to miałam kilka pomysłów, ale brak motywacji i po części czasu nie pozwolił mi tego zrealizować. Muszę wam powiedzieć, że ciężko jest siedzieć nad notkami, robić i przerabiać zdjęcia, jednym słowem się starać, kiedy nikt tego nie czyta, nie ma żadnej odpowiedzi. Jednak robię to już przez tyle czasu, że właściwie powinnam przestać się dziwić.
  Ale może przejdźmy do przyjemniejszych rzeczy. Postaram się dzisiaj trochę nadgonić z blogiem, mam już kilka pomysłów i sporo zdjęć. Także mam nadzieję że w końcu zawieje tu świeżością. To na razie tyle, ja lecę sklecać jakieś notki. Na dzisiaj planuję coś o kuchni i dniu dzisiejszym, może jeszcze coś uda mi się wcisnąć.
 Tymczasem jeśli chcecie się na poczekaniu czymś zająć,
 to zapraszam na photobloga, nowe zdjęcia ;)
I zastanawiam się nad założeniem tumblra albo weheartit. Co wy na to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)