wtorek, 23 kwietnia 2013

Poprawiony humor i pytanko

Mam nadzieję że poprzedni post się podobał, bo jednak samo pisanie go zajęło sporo czasu, późiej jeszcze szukałam zdjęć. Co prawda miałam alternatywę wybrać jakieś zdjęcia z neta, ale jendak wolałam aby to bło zdjęcia wykonane przeze mnie, jakoś tak o wiele przyjemniej ;). Po za tym zdjęcia jeszcze chyba nie były publikowane, + mała zabawa obróbką i ciekawe popołudnie ;). Muszę wam powiedzieć, że to bardzo fajna sprawa- nie dość, że napisać dłuższego posta, to jeszcze przeszukiwać wszystkie foldery aby dobrać do niego zdjęcia. Stąd też np. widzę, że muszę robić więcej zdjęć na temat "muzyka" oraz różne inne, często spotykane w blogowaniu tematy, a notki będą ciekawsze. Jak można wywnioskować humor bardzo mi się poprawił ;). Także moje kolejne pytanie- o czym jeszcze chcecie przeczytać? Czy takie moje opinie jak we wcześniejszej notce was interesują? Jeśli tak, to proszę podpowiedzcie mi tematy na zrobienie czegoś takiego. Będę bardzo wdzięczna, tymbardziej, że mam 3 wilne dni. Co prawda tylko dzisiaj bło błogie lenistwo, jutro czeka mnie ortodonta i spotkanie z Karoliną, no ale jednak jest sporo wolnego czasu. Mam nadzieję, że mi pomożecie i czekam z niecierpliwością ♥ .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)