sobota, 27 kwietnia 2013

New in


 Wczoraj nawet nie miałam kiedy tu zajrzeć, bo na dobre do domu wróciłam o 18,a  potem jeszcze
odrabiałam lekcje. Byłam też na zakupach, bo rozpoczęłam poszukiwania butów wiosennych. Jednak wczoraj nic z tego nie wyszło, za to pochodziłam z mamą jakąś godiznę po sklepach, a później biegłam do domu i na angielski. Dzisiaj także wybrałyśmy się na drugą część posuzkiwań i wymarzone trampki już są moje! Tak strasznie się cieszę ;). Poniżej zdjęcia kilku nowych nabytków.

 


Bardzo mocno cieszę się z koszuli, bo to wygodny dodatek. Im więcej ich w szafie tym lepiej, a po okazyjnych cenach niektóre naprawdę warto zakupić. Osobiście jestem fanką połączenia t-shirt i koszula- jest mi wtedy idealnie, ani za ciepło, ani za gorąco. 

Od jakiegoś czasu poszukuję idealnej spódnicy, najchętniej maxi. Jednak niestety nigdzie nie mogę tkaowej znaleźć (w rozsądnej cenie rzecz jasna), a ta wpadła jakkoś przy okazji ;). Ma bardzo wiosenny, kwiatowy motyw, tak bardzo popularny w tym sezonie. Idealna na ciepłe dni ;)
 Mówi się, że fajny t-shirt to podstawa i ja się pod tym stwierdzeniem podpisuję obiema rękami ;). Zauważyłam ostatnio, że motywy z bajek wróciły do łask nastolatków, mnie to się tma jak najbardziej podoba.

No i w końcu mój największy skarb kupiny dzisiaj ♥. Od tamtego roku (jesieni) szukałam białych trampek ale ze znaczkiem. Oczywiscie nie musiał to być Converse, ale jednak z takim znaczkiem buty wyglądają jakoś tak pełniej. W czwartek (?) wybrałyśmy się z K. do sklepu i tam onme były. No więc nareszcie mam jakieś fajne trampki i buty do pomykania na wiosnę, taaak!
 
Bluzka z wczorajszych posuzkiwań balerinek ;). Z maynarskim motywem w łososiowym kolorze.
 
 
Może nie wszystkie rzeczy są jakies super nowe, ale nie miałam okazji wam ich pokazać, a ja tak się lubię chwalić ;)) :d.


koszule, spódnica- sh
bluzka ze Sponge Bobem- nn
buty- Ray
blzuzka- Pepco
 
Jeśli was to ciekawi to mam jeszcze sfotografowane sproe zakupy z przed miesiąca/dwóch, macie ochotę zobaczyć? Ja osobiście lubię czytać tkaie posty u innych blogerek, można znaleźć coś fajnego ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)