piątek, 20 kwietnia 2012

TAG: Reading is cool!

Witajcie!
Jako że trochę nie mam co raobić, a prawdziwiej-nic nie chce mi się robić- mam dla was już drugiego taga. Jako, że ardoz lubię takie zabawy, a czytanie wprost kocham, tak więc myślę, że może wyjść z tego coś fajnego:)
+Ja poczułam się otagowna przez

O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Najchćetniej chyba po odrobieniu lekcji. Wtedy mam najwięcej czasu i mogę się skupić na tym, co czytam.

Gdzie czytasz?
No cóż, najczęściej w fotelu lub na łóżku. Jakieś inne formy nie przychodzą mi do głowy. Chyba, że wszelkie reklemy, plakaty i ogłoszenia też do teog zaliczyć, to wtedy odpowiedź jest prosta- wszędzie.

W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Najchętniej na leżąco :)

Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
No cóż. Najczęściej to w moich rękach lądują wszelkiego rodzaju pamiętniki nastolatek. Lubię też fantastykę, ale nie mam jak się do niej dobrać (na razie czytałam chyba tylko jedną taką książkę).

Jaką książkę ostatnio kupiłaś / dostałaś?
Kupiłam/ dostałam- "Pamiętnik Nastolatki 3". To było pół na pół- ja zapłaciłam połowę i moja mama także :)

Co ostatnio czytałaś?
"Wilken: Bracia Krwi" Di Toft"

Co czytasz obecnie?
"Pan Samochodizk i Fantomas" Zbigniew Nienacki"

Używasz zakładek, czy zaginasz ośle rogi?
Zdecydownaie zakładki.

E-book, czy audiobook?
Szczerze, to wolę tradycyjne książki. Z tego co się oreintuję, to bardziej pasowałby mi e-book. Audiobook odpoada, bo raczej nie umiałąbym się skupić na głosie, który czyta.

Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Trudno powiedzieć, gdyż nadal jesem dzickiem. Jedną z najulubieńszych jest aktualnie seria "Pamiętników Nastolatki" pisanych przez Beatę Andrzejczak.

Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Do tego bardoz trudno jest mi się odnieść. Jedną z moich ulubionych postaci jest Paula z "Pamiętnika Nastolatki". Bardzo podoba mi się jej optymizm i ogólne poczucie humoru oraz sposób pisania pamiętnika. Tkaże bohaterka "Izy Anoreczki" Marty Fox bardoz mi się spodobała. Przede wszyskim podziwiam jej samozaparcie oraz siłę psychicnzą. Dlaczego? Tego dowiecie się z lektury, serdecznie polecam.


To tyle. Trzeba tylko przekazać dalej. Ja nie orientuję się, kto z osób które tu zaglądają lubi czytać książki, więc zrobię tka jak na blogu, z którego ja brałam TAG- jeśli tylko masz ochotę, to czuj się otagowany. Tylko napisz mi o tym w komentarzu, chętnie poczytam!
Zaczarowana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)