piątek, 13 kwietnia 2012

Damy radę, spełnimy marzenia!

Hej!
Dawno mnie tu nie było, a i dizś zbyt długo nie zabawię.
Ogólnie tydizeń udany, ale nie chce mi się rozpisywać.
Mam za to newsa- 14 i 15.04 odbywają się OOM`y w Łodzi. Jutro, o 9 wyjżdżamy. Pierwszego dnia tylko waga, drugiego poomse i walki.
Mam mały problem, bo jestem w kategorii do 47kg, a ważę [teraz, po treningu] 47.8. Mam nadzieję że jeszcze zdołam schudnąć, rano zamierzam jeszcze poskakać na skakancę. Ogólnie to w tym tygodniu we wtroek, środę, czwartek i piątek byhły treningi, jeszcfze przedwczoraj szybko chodizłąm, wczorja skakałam, dziś skakałam przed śniadaniem, trochę później i po treningu. :)
Tyo tylko taka notka, proszę, TRZYMAJCIE KCIUKI!!!
Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)