wtorek, 10 kwietnia 2012

Love in blue- recenzja lakierów.

Witajcie!
Dziś ostatni dzień wolności, od jutra znowu do szkoły :/. Ja z chęcią zostałabym jeszcze trochę w domu :)
Za to dla was mam recenzję dwóch niebieskich lakierów do paznokci.


1. Miss Sproty
Kolor: ciemny niebieski, podchodzący pod łagodny granat.
Opinia: Świetny kolor, w którym można sie zakochać :). Do tego ma prześwietny pendzelek- gruby, płaski, świetnie maluje. Aby uzyskać ładny kolor wystarczy pomalować jeden raz, nie trzeba tu stosować kilku warstw.




 
2. Golden Rose
Kolor: Niebieski, podchodzi pod morską zieleń.
Opinia: Tu już trochę wyższa szkoła jazdy. Przede wszyswtkim gorzej się nakłada. Trzeba nałożyć dwie warstwy. Należy także być ostrożnym, bo przy każdym dotknięciu brzydko się marze. Jednak za kolor ma osobny + i podbił nim moje serce :).
Tak wygląda jedna warstwa
(przkro mi, ale zdjęcia z drugą warstwą nie mam)



Dla was to tyle, pozdrawiam.
Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)