wtorek, 3 kwietnia 2012

Już po... uf -relacja na gorąco :D

No to już od ok. godziny jestem po sprawdzianie szóstych klas. Zdaję wam relację na gorąco... ale zacznicjmy od początku.
 Najpierw o ok. 11.15 przyszła po mnie Karo. Potem poszłyśmy sobie do szkoły. Wedle naszych przewidywań (czyżby nas Ktoś tam usłyszał?) ja poszłam do gabinetu p. dyrektor i patrzyłam na testy, a Karo razem z innymi czekała pod 4.
Potem weszliś,y do klasy, całe to omawianie itd, no i zaczęliśmy pisać. Test specjalnie łatwy nie był, przynajmniej opis na końcu był w miarę fajny. Głowiłam się nad dwoma zadaniami: nad tym z tabelką państw miejących dostęp do maorza i nad tym z zeszytami i długopisami. Dzięki niemu właśnie do końca ślęczałam nad egzaminem. Widząc, że nie idzei mi jego rozwiązanie, zaczęłam patrzyć dalej i pisać dłuższą formę, czyli opis. Przepisałam, potem jeszcze przeniosłam odpowiedzi na kartę i zaczęłam analizować tamte zadanie. W końcu, poniewaz nic nie przychodziło mi do głowy, pomyślałam, że za bardoz kombinuję. Zaczęłam to roibć, tak na "chłopski rozum" i coś mi tam wyszło. Z późniejszej rozmowy w szatni, kiedy to każdy pytał o coś każdego i wszyscy cieszyli się, że mają coś dobrze lub znosili siłę porażki, doowiedziałam się, że jednak mam tylko połowę dobrze, bo długopisy wyszły mi dobrze, a zeszyty źle.
No cóż, trochę stredsu było. tym bardziej, że jak powiedzieli "koniec spr." to ja dopisywałam jeszcze 4,40 zł. Haha :D. No i ciągle jakiś facet, pewnie obserwator z zewnątrz, non stop się na mnie gapił. Co ja spojrzę na komisję to on na mnie. Bez przerwy. Masakra xd.
ogólnie to cieszę isę, że przynajmniej mam to wszytko za sobą. Teraz tylko wypatrywać balu. Przynajmniej naie będzie 10 spr. dziennie i przestaną już nas tak "cisnąć". Uf.
Do wszystkich szóstoklasitów: a jak wam poszło? które zadania wydawały się najtrudniejsze, a które najłatwiejsze? Jak wrażenie ogólnie?
Zaczarowana.
P.S.
Litwa ma dostęp do morza, prawda? A czy Francja ma?
Kocham to zdjęcie! Ze specjalną dedykacją- szóstoklasistom!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)