niedziela, 11 marca 2012

Shopping wish

Hej :)
Niedawno wróciłam z zakupów i jestem przeszczęśliwa. Kupiłam dużo świetnych rzeczy i ogólnie było fajnie. I się stypendium wydało ;p.
Jako że wreszcie zgrałam zdjęcia z aparatu (telefon czeka na lepsze czasy) to mam dla Was zdjęcia moich nabytków:

 


Koszulka jest w kolorze ecre, a nie biąłym tak jak na drugim zdjęciu. Po prostu mój aparat przy pogodzie takiej jak dziś nie jest zbyt chętny do współpracy. Koszulka-boska :)


Ta bluzka jest THE BEST!!! Kocham ją <33

Słodka, nieprwadaż :)?

I bluzka z falgą :)

I kolejna chusta do kolekcji :D.


Jak widać nabyłam 5 bluzek (w tym 2 z motywem flag) i jedną chustę. Zakupy uważam za bardzo udane :)

+Wybaczcie, że post dodany dopiero teraz, ale npaisany został wcześniej. Zamponiałam go tylko dodać. A ja aktualnie oglądam "Obywatele prezydenci". Wam życzę kolorowych snów :*
Zaczarowana






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)