sobota, 31 marca 2012

Moodo`s spring fashion. -shopping

Witajcie !
Na początku pragnę przeprosić za wczorajszy brak posta.Starałam się coś wymyślić, ale nic nie wyszło.
Za to dzisiaj byłam w Moodo. Dzięki kuponowi na -30% (dostępny w njanowszym numerze Bravo Girl)w dniach 30,31 marca i 1 kwietnia zrobiłam bardzo udane zakupy, z którycj jestm mega zadowolona. Mianowicie kupiłam trzy bluzki na krótki rękaw za 62 zł. Trochę dużo, ale było warto :)



1.
Pierwsza bluzka ma krótki rękaw i śliczny, żólty kolor. Odbiega on od zdjęć, ale jest śliczny. Słodki motyw też jest jak najbardziej In. Bluzka jest długa, tunikowata.

2.
Druga bluzka także jest na krótki rękaw, w kolorze dojrzałej (czerwonej) pomarańczy. Ma ona śliczny, głęboko pomarańczowy kolor i jest luźna, co z Moodo jest dosyć rzadkie (;p). Na uroczy nadruk i piękny kolor.

3.
Trzecia bluzka także na krótki rękaw, w kolorze mandarynki, czy też zwykłym pomarańczowym. Pastele są teraz w modzie, a bluzka ta swoim kolorem i nadrukiem w pełni pasuje do tej grupy :). Ja uważam, że jest piękna :)




Dla was mam tyle, zdjęcia jeszcze świeże, zgrywane przed chwilą. A ja teraz idę wymyśleć jakąś stylizację na stardoll, a potem może zrobię porządek na mojej tablicy korkowej, na której są jeszcze walentynki :)
Pozdrawiam wszystkich, Vaneska99
P.S. Pogoda zncznie się poprawiła, a po zakupach w Moodo posżłyśmy z Rzpeką do jednego sklepu szukac trampek. Ich tam nie było, a my pod rękę wróciłyśmy do domu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)