sobota, 24 marca 2012

Every day I`m suufelen!

Hej!
Dziś jest sobota! Jakąś godzinę temu wróciłam ze szkoły. Nie było tak źle, lekcje odrobione, chociaż i tak nam mało zadali.
Ta pogoda zdecydowanie ma na mnie dobroczynny wpływ. No i jestem mego szczęśliwa. A wszystko dzięki mojej mamie! Kupiła mi ona koszulę w granatowo-białą kratę! Do tego dołączyłam granatową chustę-opaskę o której chyba wam pisałam i naszyjnik (księżyc i gwiazdka) którą dostałam na Boże Narodzenie. Wyglądam po prostu cudnie, najchętniej poszłabym na jakieś zdjęcia.
Zaraz za to zasuwam na urodziny do Mateusza. Oczywiście w tym outficie. Moze jakaś sesja jutro wyjdzie, chociaż wątpię. Za to umówiłam sie z Panem, że w czwartek i piątek przyniesie lustrznkę! I zamierzam się wtedy tak ubrać .
Idę jeść , pa :*
Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)