środa, 28 marca 2012

Happines

Hej :)
Ta pogoda ma na mnie naprwdę wielki wpływ. Dzięki dzisiejszej mam taki zaciesz, że szok :). Chcem takiej pogody jutro, pojutrze i ogólnie też moze być :). chociaż najbardziej zależy mi na pogodzie jutro i pojutrze, ponieważ Pan ma przynieść lustrznakę! Oh yeah :D.
Ogólnie w szkole dobrze. Piszę już ostatni dizeń w tygodniu, bo dziś skończyły się rekolekcje i od jtra mamy normalne lekcje. Oczywiście musiałąy się one skończyć w czwartek, gdzie mamy 7 lkecji i dźwieganie 6 podręczników, ćwiczeń i zeszystów. Po prostu uwielbiam  ! ;* (oczywiście dobry sarkazm nie jest zły).
Z wczoraj mam kilka fotek jeszcze w drugiej opasce, mam nadzieję, że szybko przybędzie więcej.
Szybkość Kuriaty jest iście dobijająca. Dzisiaj 6a idzie pod ich polski, a my sobie siedzimy na korytarzu. Jak idą to Przemek na mnie patrzy. Potem podchodzi do mnie i "To są dla ozdoby te pingle?". Ja mu odpowiedziałam, że nie, tlko takei zwykłe. Żałuję że nie było to coś w stylu "A co, zazdroscisz?". No ale ja tak mam, że najlepsze teksty (i wogóle teksty) przychodzą mi do głowy po jakimś wydarzeniu. Ughh...
To ode mnie tyle. Mam jeszcze dla was najnowszą piosenkę Katy Perry. Dodam, że odkryłam ją już kilka dni wcześniej niż cała reszta świata :)
Zaczarowana



Właśnie taka jest teraz pogoda +jeszcze większe śłoneckzo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)