poniedziałek, 31 października 2011

You belong with me ! ;)

Hejoo !
Jak wiecie mam wielki sentyment do piosenek, więc it`s typical Monday day i znowu słucham Taylor Swift "You belong with me". Jak ja kocham te wszystkie love story.
A co u mnie? Znowu jestem chora. Tak, znowu gardło-zapalenie tchawicy. Na szczęście idę normalnie do szkoły. Będziemy szpanować medalami :)
Właśnie przed chwilą zgrałam zdjęcia z aparatu. I właśnie przed chwilą zorientowałam się, ze album nazywa się end of wrz. Tak ,wiem że jestem intelidżentna :)
Zaraz powstawiam Wam trochę zdjęć, głównie mojego medalu :).
Dziś cały dzień siedzę w domku, głównie przed laptopem. Ale zdążyłam zrobić już wszystko z polaka ;). Wiem, wymiatam ;). Zostało tylko przepisać. No i zrobić te głupie prace na plaste :/ OMG.
Nie mam za bardzo o czym pisać, bo zamulam dzisaj dupkę w domku :). Za to zdążyłam zrobić porządki na blogu o stardoll i napisałam duuużo postów.
Dziś Halloween. Ja go jakoś specjalnie nie obchodzę, ale dziś już ktoś u nas zbierał cukierki.

Nie mam kontaktu z rzeczywistością, odlatuję!

A teraz zamęczę Was zdjęciami i może uda mi się wstawić z you tube piosenkę której słucham od 10 minut. :)
Ciao, bella ;)

zdjęcie z netu, więc sory za jakość.

ha, boska jestem. Udało mi się ;)
A teraz trochę photo:

Oto medal. Blogspot mnie wnerwia, bo strasznie zamula, więc więcej nie będzie ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)