sobota, 8 października 2011

Poozytywnie . ;*

Hejka ;)
Dziś zakecony dzień. Mój tata pojechał na 9 i wróci dopiero po 21 do pracy. Ja wstałam ok. 9 , zjadłam sobie śniadanie, poczytałam. Później zadzwoniła moja mama i musiałam iść do sklepu. Więc mam już piękny zimowy płaszczyk ;). Na dniach moze uda mi się zrobić zdjęcie. Potem przyszła MAgda którą doedukowałam z matmy. A teraz piszę sobie, w międzyczasie prymierzam zimowe kurtki i płaszcze [dużo się tego uzbierałao]. A w piekarniku grzeje się pizza ;).
Zrobiłam dzis porządek na blogu o stardoll. Dopisałam kilka notek, trochę screenów itp. Zaraz wchodzę na stardolla, gdzie na Vanesce99 mam całe 6sm.
Lecę po trzeba obiadek wszamać.

Zdjęcie z 1.10.11r.
ręka Pameli ;)/ Pamela`s hand
hah ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)