piątek, 14 października 2011

Somethink that I want !

Hejo ;*
Dzisiaj wolne! Więc leżę sobie w domku aha.
Między czasie robię coś na stardollu i piszę z Ronem na Skypye`ie. Zrobiłam już opowiadanko o chlebie, czekam na wydrukowanie. Napisałam też przemyślenie, ale jest za bardzo dorosłe jak dla mnie, więc nie drukuję.
Plany na dziś? Jak to napisałam Ronowi  " I must write homework from Polish, and go to library." Czyli "muszę napisać zadanie z Polskiego [zrobione]  i póść do biblioteki [nie chce mi się].
28 i 29 będą zawody. O...

Nie chce m się pisać, zaraz idę coś wszamać. A no i dziś wstałam o 10.40 :D

Niestety blogspot znowu stanowczo protestuje ze wstawianiem zdjęć, więc zdjęć nie będzie -_-. Niestety.

No i sorka za taką króciutką notkę. Papuńka ;*

Uwielbiam ludzi, którzy potrafią mnie rozśmieszyć ,kiedy wcale nie mam ochoty się uśmiechać :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)