sobota, 22 października 2011

♥Simple Plan♥

Czeee =)
Co tam słychać? Wiem, ze ostatnio zaniedbuję bloga, ale mam powody.
Po pierwsze lekcje. Po drugie stardoll. I po trzecie : zawody!
Ach, koszmarnie się boję. I wgl. Nwm czy Sandra jedzie, ale na szczęście Sara jet za mną. Przez ten tydzień robiłam poomse, i coś z tego chyba pamiętam. Masakra!

Dziś szperając na stardoll`u znalazłam fajną grupę. No i trochę ich poszukałam na youtube i ... jestem bardzo mile zaskoczona :) W Wikipedii jest napisane, że to rock. Ale taki jak lubię. No i się ciesze, bo znalazłam kolejny `ulubiony` zespół hahah :D.
Pisałam z Mateuszem na nk. Na wycieczce było trochę nudno.
Mój Ktosiu dalej mam mnie w nosie :) Super no nie :(.

A dla Was takie cóś z danych książki "Księga faktów"

Najwyższa średnia długości życia
Kraj Lata
Japonia 81,5
Szwecja 80
Islandia 79,7
Kanada 79,3
Hiszpania  79,2
Australia 79,1
Izrael 79,1
Szwajcaria 79,1
Francja 78,9
Norwegia 78,9
Belgia 78,7
Włochy 78,7
Austria 78,5
Luksemburg 78,3
Malta 78,3
Holandia 78,3
Cypr 78,2
Niemcy 78,2
Grecja 78,2
Nowa Zelandia 78,2
Wielka Brytania 78,1
USA




77


















Uwielbiam uczucie, gdy wstając o 3 w nocy tylko po to by pójść do toalety atakuje mnie odświerzacz powietrza reagujący na ruch... no zawał .!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)