piątek, 21 października 2011

Sen o przyszłosci ;*

Mam dylemat. Napisać czy nie? Na ostatnie dwa mi nie odpisał. Nie chcę być nachalna. A jak nie odpisze? Znowu będę so sad :(.

Plany na dziś? "Majka" i ewentualnie "Sen o przyszłosci". Może też "Round & Round".

Chciałabym tu napisać coś sensownego, ale nie mam co . Oglądałam zdjecia z poprzedniej wycieczki. I znalazłam kilka  fajnych.  I jakiś nwm czemu mam wrażenie, że Maryśka się w kimś zakochała.

Dobra idę coś zjeść i się umyć. Czemu nikt mnie nie kocha :(


Widok na Biskupin. Zdjęcie robiła pani N.

Dobra, zaczyna mi odbijać i wypisuję jakieś bzdury..
Bye ;*

I set fire to the rain ...


`Kobieta wierzy, że nawet 2+2 zmieni się w 5, jeśli będzie długo płakać i zrobi awanturę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)