niedziela, 30 października 2011

This song saved my life... Ciechanów hahah :)

Hejka :)
Wczoraj ok. 24 dopiero wróciłam do domu. Ale było warto.
Ogłaszam wszem i w obec, że  mam srebro!!!
Miałam wolny los na walkach, walczyłam z takim robotem xd. Waliła tak mocno, że aż mnie przytykało i ledwo co oddychałam. Szczęka dodatkowo to utrudniała. Ale się ciesze !!!. Na poomse zapomniałam powiedzieć nazwy układu, ale kit z tym.
W pokoju razem z Sarą od nas oraz z Patrycją i Natalką z Giżycka. Miałyśmy taki fajny pokój, że ciągle klamka wypadała. A w ostatni dzień najpierw nie mogłyśmy otworzyć, to trener otworzył, a później jak Sara zamykała to wcisnęła z drugiej strony klamkę. hahahah
Musiałam czekać 50 walk na swoją, ale to dlatego, że miałam od razu finał. Pierwsze zawody i już srebro, oby tak dalej :).
Nasi genialni koledzy z klubu stwierdzili, że ja jestem Teściową, a Sara Babcią ;p.
Ogołnie to było świetnie, pamiętam jak w autokarze ja do Sary "Ej co to jest, to w co kopię?" a ona chciała sprawdzić i zaczęła ciągnąć Michała dużego za buta. Ale chyba się nie zorientował :). Tyle pozytywnych przeżyć, czad ;). Świtnie się dopingowało.
Podsumowując mamy trzy złote medale (Sara, Opala i Piotrek z Suwałk), dwa srebrne (ja, Michał), Pacu ma chyba brąz a w reszcie juniorów się nie orientuję. Okazało się, że (prawie) równo ważę 47 kg więc jestem zadowolona. A na rozpiskach do walk byłam w kategori -70 kg hahahah xd. Nie mogłam z tego. Ale Michał duży był na rozpiskach w kategori open- to było + albo - 90 kg, a ważył chyba 60 albo 70.

Dobra przydługa ta moja notka trochę wyszła, ale co tam. A i jeszcze jedno- suspensory to samo zło!

"La la land" Demi Lovato, "This song saved my life" Simple Plan i "Got 2 Luv U" Sean Paul & Alexis Jordan

Edit: +
Chcę tylko dodać, że wczoraj widziałam 21:21, a dziś 10.10, 11.11 i 15.15 :). Życie jest piękne ;*

Edit: Zdjecia
Mam dla Was kilka zdjęć, jakość jest okropna, bo z kamerki, ale będę zgrywała później.
Sory, że maźnięte :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)