piątek, 22 marca 2013

Włosy

Witajcie!
Dziś mam dla was coś zupełnie innego, bo małą ankietę. Zamieszczam tu moje odpowiedzi, a swoje dodawajcie w komentarzach, w ten sposób czegoś ciekawego się o was dowiem. Ankieta znaleziona na http://www.photoblog.pl/zapuszczamywlosy. Szukam jakiegoś nicku na tumblra, ale nie mogę nic znaleźć/ wymyślić. Jedyny który mi się spodobał był już zajęty :c. Pomożecie? ;)

1. Jakie masz włosy/ (fale, proste, kręcone itp.)
Odp: Kręcone :)

 
2. Jak często myjesz włosy?
2 razy w tygodniu, nawet mogę podać w jakie dni: poniedziałek i czwartek- dostosowane do rytmu treningów.
 
3. Używasz odżywek bądź masek do włosów?
To tu się trochę rozpiszę. Do niedawna nie używałam, ale mniej niż miesiąc temu byłam y fryzjera, aby podciąć końcówki (oczywiście nie z własnej woli, ale końcówki były już tak rozdwojone, że włosy przestały rosnąć na długość). I on zalecił kupienie specjalnej odżywki do końcówek, którą spryskuję włosy po myciu. Nie używam za często, ale planuję w poniedziałek :)
 
4. Prostujesz/ kręcisz włosy? Jeśli tak, to jak często?
Nie. Chociaż lokówkę w domu mam, ale nie używam od ponad pół roku? Nie pamiętam dokładnie. Kupiłam na allegro żeby mieć na bal 6 klas, i tak nie skorzystałam. Ostatnio używałam jak była u mnie Monika i jej kręciłam włosy a ona mi, był chyba grudzień/styczeń.
 
5. Masz grzywkę?
Nie. Może od razu przybliżę wszystkim mój stosunek do grzywki. Te typu całe włosy na bok tak teraz modne typu "jestem taka oryginalna"- całkowicie znienawidzone. Jedyną grzywką, która mi się podoba jest zwykła prosta, do brwi. Nawet wczoraj sprawdzałam jakbym tak wyglądała ;). Ale faktem jest to, że grzywek nie lubię, poza tym są strasznie mało funkcjonale i wywołują przyszcze. Ja moją zwykle spinam do tyłu.
 
6. Jak zazwyczaj spinasz włosy?
Czy ja wiem? To zwykle zależy od nastroju i dnia tygodnia- jeśli nie mam w-fu to zwykle puszczam luzem lub robię koka, kiedy mam w-f zwykle robię kucyka, ewentualnie koleżanka czesze mnie z jakiegoś warkocza. Pełna rozpiętość opcji :)
 
7. Jak spinasz włosy na noc?
Naprawdę bardzo rzadko spinam włosy na noc, a jeśli już to w warkocza.
 
8. Jak długie są twoje włosy? (do ramion, do łopatek itp. )
Zwykłe (kręcone) po umyciu - do łopatki
Proste (po naciągnięciu)- ok. 4-5 cm dłuższe
 
 
9. Jaka jest twoja wymarzona długość włosów?
Chyba taka poza stanik, ale napewno nie do pasa- zdecydowanie za długie przy takim buszu xd
 
10. Co najbardziej nie podoba Ci się w Twoich włosach?
Najczęściej chyba sposób w jaki się kręcą- nie są całe pokręcone, najbardziej kręcą się przy końcach. Także to, że jak się kręcą od razu idą do góry i przez praktycznie cały rok albo pół mam taką samą długość. No i mogły by być blond, ale na to już akurat nic nie poradzę ;)
 
Na obrazku włosy zaplecione w fantazyjne warkocze, nie naturalne!
 
11.Często podcinasz końcówki?
Nigdy nie podcinałam, dopiero w tamtym miesiącu pierwszy raz poszłam na coś takiego.
 
12. Jak często chodzisz do fryzjera?
No i tu kolejny ciekawy temat- z natury nie cierpię fryzjerów. Nigdy w salonach fryzur się nie releksowałam, tylko wychodziłam z nich z płaczem. Była to poniekąd zasługa tego, że zawsze chciałam mieć długie włosy, a mama ciągle kazała je podcinać. Od pewnego czasu jednak to ja mam nad nimi pełną kontrolę ;). Zwykle fryzjera odcinałam raz na rok- tuż przed wakacjami lub wyjazdem na kolonię. I tyle ;).
 
12. Jak często chodzisz do fryzjera?
Nie cierpię.
 
 
 
Wszystkie zdjecia zamieszczone są mojego autorstwa, a kopiowanie ich bez mojej zgody to kradzież.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)