sobota, 9 marca 2013

Lutowo- marcowe nabytki

Witajcie!
W tym poście chciałabym wam przedstawić najnowsze nabytki, których na blogu jeszcze nie pokazywałam. Dlatego też bez zbędnych wstępów- enjoy! :)


1. wisiorek kompas. Moja mama dostała w jakiejś promocji w Textil Market i mi się spodobał :)
/ Textil Market

Ta bluzka absolutnie nie jest piżamą. To po prostu bardzo ciepła i miła w dotyku bluza.
/nn

Od jakiegoś czasu poluję na którkie koszulki które zakłada sie na bokserki i to jedna z nich.
// nn

Koszula chyba od cioci (?).
\nn

Buty kupine w październiku/listopadzie, jednak wtedy za długo w nich nie pochodziłam, a teraz cały czas w nich pomykam. Są ocieplana w środku, dlatego idealnie nadają się na aktualną pogodę.
/Targi Obuwia

Tak jak wcześniej napisałam, polowałam na krótkie bluzki do bokserek. Znalazłam taki oto duet :)
/ Chińczyk

 
Zestaw który pokazywałam wam wczoraj.
bluzka- ?
legginsy- Allegro ♥
wisiorek- prezent; Chińczyk



No i czas na dzisiejsze łowy. Pierwszy z nich to upolowana w second handzie bluzka. Taka o jakmij wam pisałam, dodatkowo jeszcze zawiązywana ♥.
/ sh

 
 
No i chyba najlepszy z dzisiejszych zakupów. Piękna bluzka bez rękawów, upolowana za okazyjną cenę 12 zł. Ma prześliczny turkusowy kolor, który nie wyszedł zbyt dobrze na zdjeciach. Jednak jeszcze dzisiaj pokażę ją wam "na żywo".
pierwotnie Nwe Look, kupine w sh ♥
Także jak widać w mojej szafie kilka nowości. Jakość zdjeć jest taka sobie, dlatego jutro jeśli mi się uda spróbuję zrobić zdjęcia ciuchów na sobie. Ja jestem bardzo zadowolona, jak widać jest sporo ♥. Szczególnie te dzisiejsze zakupy wypały naprawdę fajnie :). Pozdrawiam, Zaczarowana.
A wy macie jakieś aktualne perełki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)