piątek, 8 marca 2013

Mała zapowiedź

Kochani!
 Dzisiejszy weekend jest dla mnie w pewnym sensie wyjątkowy, bo jako jeden z bardzo nielicznych (szczerze powiedziawsze to takiego nie pamiętam) zaczął się przed 16! Normalnie mój weekend, czyli pospieszne dorwanie się do komputera rozpoczyna się po 20, kiedy wracam z treningu. Dziś nie dość, że nie ma treningu (będzie dopiero w środę), to jeszcze z planu dnia wypadł mi angielski, także jestem wolna! No może troszke przesadzam, ale bardzo się cieszę. Do tego mam sporo zdjęć i pomysłów, no i nareszcie czas, więc mam nadzieję trochę uaktualnić bloga +dodać kilka ciekawych tematów. Także bądźcie czujni i sprawdzajcie co jakiś czas, bo nowości są naprawdę... niezwykłe ;)

A jako zapowiedź dodaję taką oto, kamerkową fotkę. Nic więcej nie powiem i wyłączam komentarze pod tym postem, czekajcie cierpliwie ;) (P.S.- wiekszość zdjec już zrobiona ;))

Zaczarowana