piątek, 8 marca 2013

Outfit- galaxy star

Jak wam mija dzień? U mnie- jak to piątek. Kiedyś chyba się zbiorę i napiszę, dlaczego tak za nimi nie przepadam. Do tego jeszcze biegłam (dosłownie) dzisiaj po stypendium, ale zapomniałam legitymacji i odbiorę dopiero w poniedziałek -,-, tsaa... Ale jednak reszta jakoś szybciej minęła. Przyszłam do domu, odrobiłam lekcje i Weekend, co dla mnie jest nietypowe (pisałam o tym we wcześniejszym poście).
A jeśli chodzi o sam outfit, to jest on specjalnie na Dzień Kobiet. Co prawda dzisiejsze -5 nie pozwoliło mi go nałożyć, ale mam nadzieję że jeszcze będzie ku temu sporo okazji. Któregoś dnia przeglądałam sobie strony internetowe i jakoś tak wyszło, że ... w moje ręce wpadły legginsy galaxy. Przyszły w czwartek. Są teraz moją dumą i strasznie się nimi zachwycam ^^. Enjoy! :)







I jak wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)