sobota, 9 marca 2013

Mały przegląd Allegro

Witajcie!
Jakoś nie mam nic do roboty, ale znalazłam ciekawy lek na nudę- przeszukiwanie allegro. Wiele trendów ubraniowych jest niedostępne w moim mieście, zresztą pewnie w większości również. Dlatego też przeszukuję allegro w poszukiwaniu czegoś fajnego i taniego.
Narazie skupiłam się tylko na kilku rzeczach, ale może wy coś fajnego mi podpowiecie?

Spodnie w biało-czarne pasy dotępne tam:
 
 
Czapki "skejtówki" krasnale w różnych kolorach:
 
Czapka krasnal czarna z różnymi kombinacjami ćwieków:
 
 
Okulary typu Wayfarer, przeciwsłoneczne, typu retro
 
Włoska pastelowa koszula z kołnierzykiem
 
Ja tak się rozgladam, i na razie tyle mi wpadło w oczy. Szczerze, to nie mogę się zdecydować i nie wiem czy coś zamówię. Bardzo podobają mi się te okulary, model brązowy, włoska koszula, ale jest za droga, i czapki krasnale, ale kompletnie nie mogę się zdecydować na kolor!! Może pomożecie?
 

2 komentarze:

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)