niedziela, 31 marca 2013

Światecznie ale inaczej.

Dziś świątecznie ale trochę inaczej ;)
 Mam nadzieję, że Święta sędzacie z rodziną, w większym lub mniejszym gronie i że spędzacie ten czas choć w minimalnym stopniu produktywnie ;). A dla tych, którym Wielkanoc skończyła się trochę wcześniej i nie mają zbyt wiele do roboty, mała lista filmów . Wszystkie z nich obejrzałam w ten świąteczny i przeświąteczny okres, więc na bieżąco mogę jej polecić :). A ja zmykam dalej celebrować Święta :*

  • Historia Kopciuszka
  • 17 again
  • Wybuchowa para
  • Pretty man, czyli facet do wynajęcia
  • Zaczarowana ;)
  • Frank
  • Piorun
  • Powrót do Błekitnej Laguny
  • Mój przyjaciel Hachiko
  • Fałszywy narzeczony
  • Incepcja
Dla tych, którzy wczoraj i w niedzilę nie zauważyli podanych filmów w telewizji, mam pocieszenie- są one dostępne w internecie, trzeba tylko dobrze poszukać. Mogę wam o tym poświadczyć, bo przed chwilą skończyłam oglądać "Historię Kopciuszka" właśnie na ekranie komputera. Po za tym teraz cały czas wyszukuję coś, dziś z siostrą dwa filmy już obejrzałyśmy :)

A dla tych, którzy jednak wolą nieco większy ekran telewizora, propozycje na dzisiaj:
  • Spider Man 3 -dla mnie pozycja obowiazkowa na dzisiaj, kocham Spired Mana ♥
  • Ostatni Mohikanin- aktualnie trwa na Czwórce
  • Kevin sam w Nowym Yorku- nie tylko na Boże Narodzenie ;)- 20.00 na Czwórce
  • Toy Story 2- aktualnie trwa, TV Puls
A jak nic nie pasuje, to pozostaje komputer. Ja jednak stawiam na filmy i to rodzinnie ;)
_________________________________________________________________________
Po świętach na pewno aktywność bloga wróci do normy, bo teraz albo nie mam czasu, albo tematu, albo prądu (wczoraj była awaria). Mam nadzieję, że się nie złościcie, bo jakichś bzdur byle tylko też nie chcem tu dodawać. Jeszcze raz- Wesołych Świąt kochani! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)