sobota, 23 marca 2013

New in

Witajcie!
Jak wam mija dzisiejszy dzień? Mam nadzieję że ciekawy weekend ;)
 Wpadam dzisisja z postem o kilku nowościach, które pojawiły się dziś w mojej szafie. Wybrałam się do miasta po balerinki, a wróciłam prawie z płaszczem :).
  Mam też do was pytanie dotyczące takiego typu postów- czy wam się podobają/chcecie ich wiecej? Bo nie ukrywam, że mi samo robienie zdjęć i sklejanie tego w całość sprawia niesamowitą frajdę :). Mam nadzieję że przeczytam także wasze zdanie w tej sprawie. Ja tym czasem zasiadam do redagowania dalszych postów na bloga/blogi, popijajać w tym czasie pyszny (i zdrowy!) koktajl owocowy. Mniam!
Miłego weekendu ;)




 

 
 
Załapał się także sweterek z tygodnia, ale nie wiem czy go tak dobrze widać.
Mam jeszcze rzeczy sprzed bodajze 2 tygodni? Będziecie chciały/chciali obejrzeć? Jeśłi tak to pojawią się najpewniej w tygodniu, żeby w weekend nie było tu aż tyle postów. To teraz idę dopracowywać jeszcze pewną kwestię i niedługo będzie następny post. A w nim- zdjęcia. Mam nadzieję, że się spodobają, bo jednak trochę nad nimi posiedziałam (robiac także ;))
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)