sobota, 2 marca 2013

Promocje, kody i sklepy on-line

Witajcie!
Dzisiaj coś mnie podłapało po rozmowach z mamą i postanowiłam rozejrzeć się z światku sklepów typu on-line. Żeby było prościej (i taniej) najpierw dokładnie przeszukałam stronę kodyrabatowe.pl i ruszyłam na małe zwiady.

 Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się aż tak wysokich cen w więksozści sklepów! Dla mnie 50zł za bluzkę to koszmarne przepłącenie, a są i tkaie, któe kosztują 70 albo 100. Wiedziałam, że to na pewno nie dla mnie, jednak mimo wszystko trochę pooglądałam. W końcu nikt mi nie zabroni. Znalazłam jednak jeszcze jedną stronę, na któej panuje ogromna promocja, a ciuchy są w ... może nie tanich, ale przystępnych cenach. Tym sklepem jest zalando.pl , któy osobiście wam polecam, bo już znalazłam kilka typów godnych uwagi. Co prawda ubrania bardziej nadają się dla mojej mamy niż dla mnie (jej też nie omieszkam strony zaprezentować ;)), ale jednak kilka rzeczy nawet dla osób w moim wieku się znajdzie.
Przedstawiam wam wiec moje typy (obrazki zalinkowane bezpośrednio do produtku) :
Mój absolutny mumer 1, własnie taka mi sie marzyła *.*
89,00zł
 
Prawdziwa okazja, taka cena to gratka.
49 zł
 
Jak wyżej, dodatkowo piękne serduszka
44zł
 
44zł
 
Jest tam też masa innych rzeczy, jednak to głównie ceny sukienek są znośne. Oczywiscie ciuchy po 200 czy 100 zł to tam też nie rzadkość (po obniżce rzecz jasna). Jednak mnie ta strona bardzo zachęciła, szczególnie że zarówno przesyłka jak i ewentualny zwrot są darmowe, a upusty sięgają -70%. Zachęcam wszystkich do zajrzenia tam, ja tym czasem idę dalej szukać czegoś dla siebie, do zobaczenia!
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)