czwartek, 15 sierpnia 2013

Polska :)

Witam was serdecznie po tak długiej przerwie . Mogę to już powiedzieć- WITAJ POLSKO! Tak, wróciłam. Z nowymi pomysłami, energią, opalenizną, ... Notka organizacyjno-informacyjna, więc póki co, nie będę się rozpisywać jak było :). Za to mam duuużo zdjęć, dużo pomysłów więc mam nadzieję, że trochę się za mną stęskniliście i będziecie z ochotą czytać moje wypociny. Przy okazji pragnę wam podziękować, bo znów przybyło mi obserwatorów! Dzięki kochani, daliście mi kolejnego motywacyjnego kopa <3.
Mam do was pytanie- chcecie tu zobaczyć notkę/notki/serię notek z relacją z mojego pobytu z Tunezji? Ja mam już głowę pełną pomysłów i muszę przyznać, że jak najbardziej było tam super, jednak brakowało mi właśnie blogowania... Mam też dużo zdjęć którymi oczywiście mogę notki wzbogacić, więc nie będą z pewnością nudne. Mam nadzieję, że będzie to miła i ciekawa odskocznia. Jeśli macie jakieś opinie bądź pomysły to dajcie znać, wszystko wezmę pod uwagę! Myślę, że Tunezja to naprawdę ciekawy, choć mało znany kraj i z pewnością mogę dużo ciekawostek opowiedzieć.
Wybaczcie, że notka bez zdjęć, ale jeszcze nic nie zgrywałam z aparatu. Siądę do tego jutro, tak samo jak do wypakowywania, bo jestem trochę zmęczona po podróży (2 h na lotnisku, 3 h lotu, 5h dojazdu do domu). A jak narazie powoli ogarniam internet, tylko raczej anonimowo (chodzi o portale społecznościowe), bo w taki wir to chyba wciągnę się dopiero jutro. Miłej nocy!

2 komentarze:

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)