sobota, 31 sierpnia 2013

Podsumowanie miesiąca- inaczej niż zwykle

Dziś 31 sierpnia, kończy się miesiąc, kończą się wakacje. Z pewnością dla blogerskiej społeczności to dość gorący okres- wielkich podsumowań. Ja także postanowiłam zrobić coś takiego, ale inaczej, niż zwykle. Zapraszam!

 
Książki
Sierpień upłynął mi dosyć aktywnie jeśli chodzi o książki. Największe wrażenie zrobił na mnie Intruz Stephenie Meyer. Książka była niesamowita! Oryginalna fabuła, ciekawa historia, interesujące postacie, a przy takiej ilości stron- niekończąca się historia! 
Na drugie miejsce z pewnością zasługują Telefony do przyjaciela Agnieszki Łaciny. Książka naprawdę niesamowita. Ciekawa fabuła osadzona na Mazurach ( ;) ), wspaniałe rodzinne relacje i dużo stron do czytania. Jest to kolejna polska lektura, która wywarła na mnie podziw i warto promować ją jak i samą autorkę :)
Jeśli już o podsumowaniach mowa, oto i cały sierpniowy stosik książkowy (całość w następnym poście) :
P.S. Mam zaległe jeszcze dwie recenzje książek, mam nadzieję że napiszę je na dniach.
Filmy & seriale
W wakacje oglądałam troszeczkę więcej niż zwykle, czyli i tak nie wiele. Powróciło kilka moich lubionych filmów, których ominąć nie mogłam- Narzeczony mimo woli, Moja dziewczyna wychodzi za mąż. Najlepszą wakacyjno-filmową niespodzianką była pierwsza część ostatniej części (tak, wiem jak to brzmi) Harrego Pottera. Oglądałam ją wczoraj z tatem i była niesamowita. Trafiliśmy na nią prawie przypadkiem. Miałam okazję widzieć ją tylko raz, z czego zapamiętałam tylko 2 sceny i byłam naprawdę ucieszona możliwością przypomnienia sobie tego ;). Teraz z niecierpliwością wyczekuję drugiej części, której jeszcze w ogóle nie oglądałam!
Co do seriali to w wakacje powróciłam do zapomnianej Plotkary. Jednak na kinolive brakuje mi odcinków, więc znów zaprzestałam oglądanie jej. Jestem teraz na etapie sezonu 4, odcinek 4 :).


Internet 
Tutaj chyba mam najwięcej do powiedzenia ;). W dwa miesiące muszę na tym polu wiele nadrabiać, bo w czasie szkolnym mam dostęp do komputera tylko w weekendy. Oczywiście odkryłam sporo nowych, ciekawych blogów. Tutaj chcę wam polecić bloga, który zainspirował mnie do stworzenia właśnie takiego posta. Jest tam dużo stylizacji, ale też sporo relacji z podróży- styledigger.blogspot.com
Oprócz tego chciałam wam napisać o jeszcze jednej stronie internetowej, odkrytej całkiem niedawno. Nazywa się granashop.pl , można tam znaleźć wiele ciekawych ofert. Ja skupiłam się na dwóch działach- plecaki i promocje. W pierwszym można znaleźć wiele przepięknych plecaków, w wielu kolorach i wzorach. Wszystkie plecaki są w stylu vintage, wiele takich można znaleźć u różnych blogerek. Ja jestem zachwycona! Drugim działem są promocje, w którym można znaleźć wiele artykułów- od ciuchów przez biżuterię po zegarki. Mi szczególnie spodobały się przeróżne legginsy, których cena wynosi teraz tylko 20,99 zł za sztukę!
(specjalnie o stronie piszę tutaj, żeby nie było że to jakaś reklama, nie współpracuję ze sklepem a post piszę "od serce", bo mi się spodobało)
 Poniżej przedstawiam moje typy:
 
   tutaj 


4 komentarze:

  1. Plecaki mają fajne :D też oglądałam Pottera <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj znowu ;). Mi też się podobają, ten w sowy najbardziej *.*
      Potter forever <3

      Usuń
  2. Intruz <3
    Plecak jest śliczny :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)