poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Króko- serialowo

Witajcie ;). Wpadam tu z krótką notką, gdyż wczoraj nic nie napisałam więc pragnę wam pokazać że nadal żyję ;). A nie pisałam z prostego powodu- nie miałam co pisać. Myślę, że lepiej jest trochę poczekać choćby na małą wenę czy też kilka zdjęć niż kleić coś na siłę.
Oczywiście została jeszcze cała Tunezja, ale coś mi mówi, że raczej nic z tego nie ujrzy światła dziennego. Jestem leniem i mam wakacje, więc jeśli nie zdarzy się jakiś deszczowy dzień (jeden!) lub nagła wena na mnie nie spadnie, to raczej nic z tego, żebym się za to zabrała. Dokładając jeszcze do tego, że mój ukochany photoscape się zawiesza, co wcale nie umila pracy.
Jeśli chodzi o wczorajszy dzień to spędziłam go bardzo pozytywnie! Zupełnie jak nie-niedziela ;). Najpierw wyciągnęłam siostrę na rowery a potem oglądałyśmy razem film. Moi rodzice wyszli, a ja nie miałam nic do roboty i nagle przypomniałam sobie o "Plotkarze". Pisałam wam już kiedyś, że oglądałam 2 sezony i teraz znowu podpatruję życie manhatańskiej elity. Do tego dziś z mamą zrobiłyśmy pyszne desery- w sam raz na oglądanie serialu!


Ostatnie dni mijają mi jakoś tak... sielsko, wolno i dobrze. Jak dla mnie mógłby to być już ostatni tydzień wakacji.

Jutro planuję pokazać kilka nowości, bo byłyśmy z siostrą na zakupach. Wątpię, że w outficie, ale kto wie...
+bardzo wam dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem, one BARDZO dużo dla mnie znaczą, bo trochę się przy tym napracowałam. Miło być docenionym ;)

Plotkaro nadchodzę!

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam PLL, a za plotkarę może też się w końcu wezmę ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam kawałek pierwszej części PLL, ale kompletnie mi nie przypadła do gustu.
      Bardzo dziękuję, na pewno również ciebie odwiedzę :)

      Usuń
  2. Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć, bo wkładam w niego trochę serca.
    Oczywiście na pewno cię odwiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się jak piszesz:)
    I zrobiłaś mi ochotę na taki deser:)
    Zapraszam:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jest mi niesamowicie miło i mam nadzieję, że jeszcze tu wrócisz ;).
      A deser jest bardzo prosty, ale nie będę go zdradzać tak publicznie, masz ochotę to napisz do mnie na maila ;)
      I oczywiście także wpadnę.

      Usuń

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)