piątek, 14 września 2012

Takie różne popierdółki

Witajcie!
Tak, tak, szkoła się zaczęła i trwa w najlepsze. Dla bloga oznacza to znacznie mniej czasu- na komputer mogę wchodzić tylko w weekendy. Różnie też z tą weną na zawołanie bywa, więc z góry przepraszam.
  Zaczełam od tych nienajlepszych wieści. A dobrych też jest cała masa. Staram się zaaklimatyzować w nowej szkole i przede wszystkim być tam sobą. Jak mi to wychodzi to nie wiem, aczkolwiek staranie się to już coś^^. Mogę się np. pochwalić, zapisałam się na kółko fotograficzne. Jeszcze nie wiem co z tego wyniknie, ale mam nadzieję że same dobre rzeczy.
  Weekend zapowiada się ciekawie. Jutro spotkanie z Monika (na 70%), potem z Julką do kina na "Zakochani odwróceni". Także myślę że będzie ciekawie. No i będzie troche romansideł- zapowiada się flircik z WOSem, cos na dłuższą metę z ruskim i oczywiście czas dla zazdrosnej matematyki ♥. Także weekend zapowiada się ciekawie^^
 No i zgrałam zdjecia. Znowu. Ostatnio mam jakąś manie tego, że ciągle mam nieaktualne zdjęcia i robię ich oólnie za mało- głównie sweet focie dobre na nudę, ale żeby coś na bloga wrzucić to już niekoniecznie. Ach ta niedobra ja. Zdjecia mam nadzieję z następnym poście, bo teraz już późno i muszę się iść myć i ogarniać do snu. Także dobranoc wszystkim nocnym markom ;*

Uwielbiam, uwielbiam ♥.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)