poniedziałek, 3 września 2012

Photoblog- informacja

Zmiany, zmiany, zmiany!
Tak, tak kochani, szykują sie ciekawe zmiany. Na początek kwestia ważniejsza- photoblog.
 Jak wiecie lub nie, posiadam fotobloga. Został założony z myślą o publikowaniu stylizacji stardollowych (czym głównie zajmujemy się na zielonookim-stardollu) i pisaniu jakiś tam rzeczy/planów z dnia. No to to ulegnie małej modernizacji. A mianowicie będe tam wstawiała głównie zdjęcia (nie wykluczam wstawiania od czasu do czasu jakiś stylizacji). Zdjęcia na tych samych zasadach co tutaj- nie moje, tlyko wszystkiego wokół. +ubrania i inne rzeczy które możecie zaobserwować na blogu. Do tego to będzie łatwiejszą formą komunikacji, gdyż nie zawsze mam wenę na dłuższe notki, a tam wystarczy że wejdziecie to macie jakieś ciekawe zdjęcie i do tego co mam dziś w planach czy jakieś inne złote myśli.
  Jako że to też jeden z dni, kiedy to kompletnie nie chce mi się pisać i nie mam weny, to do zobaczenia. Podaję jeszcze adres photobloga i serdecznie zachęcam do dodawania mnie do znajomych oraz komentowania wpisów. Jeśli wy też macie photoblogi, to zostawcie mi linka w komentarzu, a napewno wpadnę.
 
www. photoblog.pl/vaneska99
 
+życzę samych 6 w nowym roku szkolnym! Buziaki ;*;*;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)