niedziela, 2 grudnia 2012

NIEDZIałam :)

No cześć!
Wiem, że 100 lat mnie tu nie było, ale nie dość, że mam bardzo ograniczony dostęp do komutera, to jeszcze nie mam czasu. Nie narzekam, bo weekend minął bardzo pozytywnie :) Była u Loli (Karola T.), trochę se z Bartkiem pogadaliśmy, mam nadzieję, że pomogłam w czymś ;)
 Planuję spędzić resztę weekendu produktywnie- na zdjęciach. Mam nadzieję że kilka zrobię, musze poszukać 6 na kółko, do tego chba najwyższy czas byłby to jakoś posortować. Na moje `photography też kilka dziś wpadło :). Presłałam 6 do kalendarza, jest nieźle, może akurat coś wyjdzie. Latałam szukać z mamą sponsorów i mamy 5 pewnych, praktycznie 7, a 3 się zastanawia. Fajnie że ludzie chcą pomagać.
Ale może opowiem dokładniej o co chodzi. A więc chodzę na kółko fotograficzne i wpadliśmy na pomysł, aby wydac własny kalendarz. Będą w nim nasze zdjęcia, myślę że to świetny pomysł. Trzeba było szukać sponsorów, więc wszyscy chodziliśmy i szukaliśmy, a jutro będziemy robić grupowe zdjęcie. Także tyle :)
 Co mogę jeszcze powiedzieć? Wczoraj moi rodzice poszli na "Skyfall" do kina na 21, także do 23.30 miałam wolną chatę, ciszę i spokój :)). Obejrzałam sobie pożyczona od Olywi Mama Mię, porozciągałam się, więc bardzo na +.
To by było chyba na tyle, aktualnie słucham sobie muzyki, przeglądam photoblogi :). zaraz biorę się za zdjęcia. Jeszcze potem muszę pouczyć się z ruskiego, bo może będzie można poprawiać sprawdzian, który ja zawaliłam (ale wydaje mi się, że pani je porwała, także może jeszcze jeden będziemy pisać ^^). Więc bajj :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)