niedziela, 16 grudnia 2012

...

Siedzę i się wzruszam. Myślę nad wszysktim, nad tym, jak to wszystko się układa. Jak ludzie potrafią komplikować sobie życie. Jednocześnie to oni znajdują 1000 sposobów, aby możliwie to naprawić. Czasami się udaje, czasami wychodzi coś jeszcze innego. I tak naprawdę to jest piękne.
 A wszystko to spowodowane jedną muzyką "Bella`s Lullaby", polecam osobom, które jeszcze nie słyszały. Wzruszająca, bardzo chwyta za serce, zmusza do myślenia.

 Poczułam świąteczny klimat. Nareszcie choć cząsteczka tej atmosfery do mnie dotarła. Nie, nie przez pójście na zakupy. Byłam z mamą w kościel ; )). A potem jeszcze eksperymentowałam próbując zrobić jakieś wiątecznie-klimatyczne zdjęcie (na kółko). Wyszło jak wyszło, ale przynajmniej się starałam i to nie godzinę przed zajęciami ;)

A tak spontanicznie polecam wszystkich bloga http://imabatwoman.blogspot.com , tak świątecznie ; ))
 (to właśnie z tamtąd słucham muzyki. Blog jak najbardziej fajny, cieszę się, że w końcu Ta osoba sobie poradziła w życiu, stara się, gartuluję i tak dalej ;)

1 komentarz:

  1. Miałaś rację, bardzo miła niespodzianka. Dziękuję Ci bardzo *.*

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)