sobota, 22 grudnia 2012

Świątecznie :))

Hej! ;)
 Myślałam, że w tym wolnym okresie będzie tu trochę więcej postów. Jednak przygotowania świąteczne ida pełną parą, a że jestem już trochę starsza to muszę w domu trochę pomóc i rodziców w paru rzeczach powyręczać :). Właśnie skończyłam robić ciasto, które teraz dojżewa w piekarniku. Radość jak nie wiem co ;). Wczdeśniej jeszcze ubrałam choinkę. Musze jak najszybciej ogarnąć jeszcze swój pokój, bo coś mnie wzięło i zaczęłam robić całkowity makeover mojej tablicy korkowej, więc całe biurko jest zawalone różnymi rzeczami świątecznymi i wycinkami z gazet. No nic, może jutro albo później uda mi się coś tam zrobić.
  Ogólnie nie czułam za mocno tej atmosfery świąt do dzisiaj. To pewnie przez tą choinkę ;). Cały dzień spędziłam w domku, ale nie leniuchując, jak wyzej pisałam.
  A teraz w ramach cieszenia się z wolnego wraz z mamą zamierzamy obejrzeć kilka nagranych odcinków "Prawa Agaty". Ciasto dojrzewa, choinka świeci, czego chcieć więcej? :)
A jak u was idą przygotowania świąteczne? Piekliście już coś fajnego?
Życzę udanego wieczoru i pieczenia samych pyszności dzisiaj!
Zaczarowana



Zdjęcia robione tydz. temu, na potrzeby kółka, ale idealnie pasują do notki.
Zdecydowanie muszę dodawać tu więcej zdjęć :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)