sobota, 15 grudnia 2012

A jednak ..

Dzisijszy dzień wyszedł bardzo fajnie : ))
  Najpierw z Moniką poszłyśmy na miasto. W Pepco spotkałyśmy Rzepę, chwilę pogadałyśmy. Przechodzimy sobie przez ulicę, a naprzeciwko nas Julka, Kaśka i Bartek! Zdziwienie i śmiech. Potem Bartek dołączył się do nas i razem szukaliśmy prezentów- dla Obola i 2 Karolin. 2 z 3 kupione, 3 chyba we wtorek. Mam nadzieję, że prezenty się spodobają, moja mama nie jest zachwycona, no ale cóż...
 Potem wybraliśmy się we 3 na sesję, więc NARESZCIE mam jakieś zdjęcia. Postaram się coś jutro pokazać, bo teraz jestem tu tylko na chwilkę.
 Następnie z Moniką obejrzałyśmy kawałek "Wywiadu w wampirem". Ona poszła, a ja wygrzebałam z pudła moje Simsy 3 i pograłam ;3. Przed chwilą skończyłyśmy z mamą oglądać "Duchy moich byłych". Odealne na święta, polecam ;)
  Teraz lecę się myć i może wpadnie kilka odcinków Agaty.
Love yaa ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)