niedziela, 23 grudnia 2012

Lista książek, które chciałabym przeczytać + plany na wieczór :)

Witajcie :)

Oto i temat, który przyszedł mi do głowy. Oto i lista książek, które chciałabym przeczytać. Wczoraj poświęciłam nieco dłuższą chwilę na blogu Książki Patiopei i dzieki temu powstała ta lista:

Książki, które chciałabym przeczytać:

Ja, diablica , Ja, anielica, Ja potępiona

Dziewczyna, która chciała zbyt wiele

3. Szeptem- całą sagę, 16 +

4. Tara Hudson Pomiędzy-może się wydać ciekawe

5. Seria Feliks, Net i Nika

6. Kika z San Francisco

7. Trylogia Czasu Gier Kerstin

8. Ally Carter Powiedziałabym, że Cię kocham, ale...

9. Aneta Jadowska- Złodziej Dusz
 
Wybaczcie, że dzisiejsze notki nie są najlepsze, ale nie mam zbytnio czasu. Jutro będzie lepiej, mam zamiar zrobić m.in. kilka świątecznych fotek :) Na wieczór mam zaplanowany maraton Disney`owskich filmów, szczególnie z Seleną Gomez czy Demi Lovato byłoby idealnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)