niedziela, 25 listopada 2012

Hej :* //notka organizacyjna

Hej kochani :*
Wybaczcie że tak strasznie zaniedbuję bloga. Co tydzień obiecuję sobie, że to nadrobię, ale nigdy nie ma jak. Ale chyba sami wiecie jak to jest- szkoła, lekcje, coś do zrobienia w domu. Weekendy też strasznie szybki mijają, a że mam ograniczony weekendowo dostęp do komputera, to jest mi trochę trudniej. Chociaż gdyby nie to to pewnie nie byłoby bardzo lepiej- treningi, lekcje, angielski,...
Ja tam za bardzo nie narzekam, ale często mam poczucie winy. Zwykle w weekend nadrabiam zaległości i czytam wasze blogi, widzę to sumienność i ciekawe tamaty, których mi często brakuje. Jako, że jestem ogromnym leniem, co w moim przypadku wpływa na niechęć do zgrywania zdjeć, któych sie mnoży, wyczodzi tak sobie. Eh, ja to jestem niedobra :/
 Dopiero teraz widzę, że blog ma 10 obserwatorów! Dziękidziękidzięki ! :*
Jak często powtarzam- naprawde postaram sie częściej pisać. Jednak jak to często wychodzi, to nie ma czasu, to weny, to czegoś. Musicie się po prostu przezwyczaić (jeśli oczywiście chcecie dalej czytać moje wypociny), że nie będzie tu regularnych postów, zapewne z moim talentem będzie tu jedno wielkie pomieszanie z poplątaniem. Ale jeśli nadal chcecie być tu, być ze mną, to chyba będziecie musieli to znosić. Ja ze swojej strony postaram się nad tym popracować, ale taka już w końcu jestem, i raczej już sie chyba nie zmienię.

  Co jeszcze warto byłoby dodoać? Jako, że potraktujemy tą notkę jako notkę organizacyjną, to nadmienię, że od teraz możecie mnie pytać o co chcecie! Założyłam sobie ask i tam takowe pytanie można zadawać. Serdecznie zachęcam, ja w miarę możliwości postaram się na nie odpowiadać. Oto link dla chętnych: http://ask.fm/Maggical
A propo tej nzwy- zastanawiałam sie nad zmianą nazwy fbl. I wymyśliłam sobie taką, jak jest na asku. Oprócz tego, że musiałabym ją lekko zmodernizować (nazwa zajęta), to jeszcze trzeba by było za nią zapałacić! A to chcamstwo. tak więc zostaję przy starej. Mój photoblog, który uaktualniany jest (dodawane są nowe notki) znacznie częściej niż na blogu
znajdziecie pod tym linkiem: http://photoblog.pl/vaneska99. Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)