niedziela, 13 listopada 2011

Somewere I belong

Haj :)
Jest 15.15. Jutro jest konkurs przedmiotowy z polaka. We wtorek jest z histy. Tymczasem we mnie kiełkuje myśl, że ja nic nie umiem!!! :(. Najbardziej boję się, że na hiście dadzą coś z Piastów.Jeśli tak, to ja się kompletnie wyłożę, wszystko mi się pomiesza. Grrr.. Polskiego to wogóle się boję, bo robiłam wczoraj test, ale nie było odpowiedzi. Wogóle na stronie Kuratorium Oświaty Olsztyn zniknęły tajemniczo testy z tamtego roku. Aaaaa! Więc wczoraj siedziąłam i znalazłam jakieś testy na KO Poznań. Ściągnęłam je i zrobiłam wczoraj polaka, na dziś została hista.
Dziś też trzeba będzie się pouczyć z matmy. W pon jest spr z droga, prędkość, czas, a we wtorek praca klasowa.
Śniło mi się dziś, że nosiłam wisior mojej mamy, więc go porzyczyłam i w nim chodzę. Zaraz będę zgrywać zdjęcia z tel i może z aparatu. Jak mi się nie chce ! -_-
Jakie plany na dziś? Ostre zakuwanie!
Wczoraj oglądałam Wyznania Zakupoholiczki. Jak dla mnie bardzo fajne. Coś czuję, że dziś nie wyrobię sie z obejrzeniem Inteligenta w armii, który poczeka na nagrywarce na lepsze czasy.
A Wy oglądałyście/liście coś z filmów, które polecałam w poprzedniej (wczorajszej) notce?

Ja dziś jeszcze planuję obejrzeć kolejny odcinek Pamiętników z wakacji. Chociaż jak dla mnie, to stają się one coraz głupsze. No ale trzeba się jakoś rozerwać.
Dziś mój pedagogiczny talent (wreszczie) został mile połechtany. Jak siedziałam nad angielskim z Kacprem, to było widać, że się nauczył słówek (przynajmniej większości). Jak na niego to wielki +. No i dał mi trochę twórczej energii na następny raz. Chociaż oczywiście bez krzyków się nie obyło, ale jest dobrze.

Niedziela:ostre zakuwanie!
Poniedziałek: konkurs-polski
Wtorek: konkurs-hista
To na razie tyle, zaraz postaram się zgrać zdjęcia z mojego outfitu. Ciao ;*
haha wygrzebałam jakąś fotkę z pażdziernika ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)