wtorek, 1 listopada 2011

Marry you ;*

Hej :)
Dzis pracowity dzień. Wiekszość wiecie z poprzedniego posta. Niedługo po napisaniu go poszliśmy na rodzinny spacer na cmentarz i spowrotem. Potem przepisałam pamiętnik i opis, przejrzałam zeszyty i właśnie kontynuuję czynność którą zaczęłam jakiś czas temu-internet. W między czasie zdążyłam się umyć i zostałam przepytana. Nie mam za bardzo co pisać, oprócz tego, że czytając i przepisując pamiętnik przeżywałam to wszystkjo jeszcze raz. Polecam serdecznie wszystkim pisanie bloga lub pamkiętnika. Ułatwia to zebranie myśli, a po 10 latach keidy do tego wrócisz, to wszystko Ci się przypomni. To naprawdę nie takie trudne. Ja kiedyś próbowałam, ale nie chciało mi isę być pilną i szybko przestałam. Ale teraz, kiedy musiałam to zrobić, było to wspaniałe doświadczenie. Naprawdę ;)

"Marry you" Bruno Mars & "You belong with me" Taylor Swift

na zdjęciu moja szafa o której pisałam Wam trochę postów wcześniej. Sory za bałagan :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)