niedziela, 27 listopada 2011

Chyba mam przyjaciela...

sprawiasz,że nie potrafię myśleć o niczym innym,tylko o Tobie.♥
Hej :)
Właśnie wróciłam z Reszla. Byliśmy u Piotrka i reszty rodziny-z nimi byliśmy na wakacjach. było świetnie :). Już dawno się tak nie ubawiłam.  No i powiedzmy sobie zależało mi na rozmowie podobnej do tej w Turcji, na plaży. No i tak się złożyło. Najlepsze było jak Piter mi opowiedział o tym, że w ich szkole teraz bardzo popularne stały się podwójne randki; więc dwie koleżanki się tak umówiły ze swoimi chłopakami. Tylko te dziewczyny nie wiedziały o jednym : ich faceci się nie nawidzili. No więc poszły i one sobie gadały, a oni tylko siedzieli. Po (pryeprasyam, ale ta czesc sie skasowala, a klawiatura wariuje i nie chce nicyego wiecej napisac). Ciao ;)
To tak na wspominki .
I will never forget, I will never regret !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)