piątek, 28 czerwca 2013

Zakończenie

 
No to już po. Po pierwszej klasie, można by rzec, że jestem już w drugiej. Zleciało szybko, choć nie mocno strasznie. Miałam robić notkę podsumowawczą ten rok szkolny, ale sama nie wiem, czy w końcu się za nią zabiorę. Powiem tylko, że zakończenie nie było dla mnie zbyt wesołe, ponieważ musiałam stać na apalu ponad godzinę, gdzie z wszystkich stron otaczali mnie ludzie i myślałam że w końcu nie wyrobię. Na szczęście w porę się skończyło i udaliśmy się do klas. Tam trochę pogadaliśmy, a osoby z paskami (tak, ja też) poszły porozdawać dla nauczycieli czekolady. Złożyła dla pani od rosyjskiego takie życzenia że aż wycałowała i przytuliła mnie i Arka :). Dodatkowo nasza klasa zrobiła dla wychowawcy tort w kształcie koszulki Barcelony (nasz pan wierny kibic :)), jak mu go daliśmy to on był taki zaskoczony i szczęśliwy :). Wracałysmy razem z K. w deszczu. Ale od czego ma sie wyobraźnię! Zrobiłam sobie prowizoryczną parasolkę z książki i marynarki ; ).
  Na 12 poszłyśmy z Karolą i Olywią na pizzę <mniam>. Potem wybrałyśmy się na poszukiwanie jakiegoś picia. Mój wybór padł na Colę i przez sporo czasu razem z Oliwią szukałyśmy pasującej mi etykietki, haha :). Na szczęście się udało. Co prawda miałam mały dylemat, ale w końcu udało mi się zdecydować. Potem idąc ulicą, już miałysmy się rozstawać a mi pękł pasek od torebki. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego. No to pognałam do domu. Spotkałam po drodze mamę więc targałam taką cieżką reklamówkę. Ogólnie od wczoraj strasznie mnie bolą plecy, kurcze ....
dziękuję mojej kochanej Oliwii za tego Skarba , :*:*:*
 
 
Tymczasem zostawiam was z tymi zdjeciami. Sama lecę ogarniać jakieś notki dla was na te 2 tyogodnie, bo w poniedziałek wyjeżdżam na kolonię, a wracam 12, także nie mogę tak znaiedbać bloga. Więc od kilku dni usilnie próbuję coś powymyślać, na tym i innym blogu, więc mam naprawdę dużo pracy.
Pochwalicie się - kto miał świadectwo z czerownym, jakie średnie na koniec roku? :)
 

 
 
Jutro mix of z czerwca ! Serdecznie zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)