sobota, 22 czerwca 2013

Mix of May

Tak wiem, rychło w czas. Ale jak pewnie zauważyliście zrobiłam sobie małą przerwę od blogowania, a dziś znalazłam zdjęcia z telefonu z majai tak to wyszło. Mam nadzieję, że mimo tak późnego dodania jednak będziecie mieli ochotę obejrzeć zdjęciowy skrót z mojego życia w maju. Zapraszam !

Zdjęcie nie są najlepszej jakości, ale trudno wymagać dużo od mojego telefonu.
 
1,4 telzwizja ; 2. nowy aparat ♥, 3. standardowe popołudnie/wieczór- sudoku i książka, 5. nowe płatki ♥, 6,8 na balkonie, 7. zakupy któregoś dnia.

Niestety Oliwia zachorowała i ze zdjęć nici, ale za to w domu jest masa robobty, bo skończył się remont. A wy co macie dzisiaj w planach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)