piątek, 21 czerwca 2013

21.06.13

Jak dobrze siedzieć już sobie od 14 w domku, w bokserce i spodenkach, przy 30 stopniowym upale, pięknym słonkiem za oknem i orzeżwiającym jogurtem w dłoni <3.

  Tak bardzo nie mogłam się doczekać piątku. Niestety, w naszej szkole chyba zbyt dosłownie jest rozumiane pojęcie "zakończenie roku 28", bo w tym tygodniu nie było zbyt wiele luzu. Może dziś, ale tak to dpoytywania, sprawdziany i starania o lepsze oceny, można zwariować... Może dziś w końcu się wyśpię, bo jestem totalnie padnięta, oczy same mi się zamykają. W planach mam jeszcze przymierzanie bluzek i ogólnie ogarnianie szafy, bo jest połowa czerwca, a ja dalej mam w szafie zimowe swetry. No i jedzonko, tylko zdrowo- truskawki, nektarynki. Mama robi ciasto z truskawkami, więc trzeba korzystać. Taka krótka notka, mam nadzieję że się podobała. Zauważyłam ostatnio, że na innych blogach właśnie takie się pisze, ludziom po prostu nie chce się tyle czytać. Dlatego enjoy, taki krótki tekścik, w sam raz na słoneczną pogodę. Narazie : *

 
takie o to 1. truskawkowy koktajl <3, 2. świeże truskawki : )
 
P.S.
Dajcie znac co sądzicie o takich krótkszych notkach- wolicie kilka krókitch na dzień, czy jedna wystarcza? Więcej zdjeć, czy jakieś 2 odnośnie tematu? Dajcie znać co myślicie! Zaczarowana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)