niedziela, 3 lutego 2013

Shopping- rzeczy które kupiłam

Tak, tak, zakupy ! :)
Jak obiecałam, dziś przedstawie wam moje wczorajsze zakupy. Najpierw zawitałyśmy do Moodo, gdzie jest wyprzedaż zimowej kolekcji, a potem do Chińczyka, po dresy. Niestety nic na moją miarę nie było, same XXL, także wyszłyśmy z... dodatkami z bardzo modnymi kokardami. A potem jeszcze zabrałam się z rodzicami do Tesco- wpadła bluzka i dwa przepyszne pączki :)
Ja jestem bardzo zadowolona, a wam sie coś podoba? :)


kokardki-spinki, opaska z kokardką- Chińczyk






wszystkie bluzki- Moodo
bluzka- Tesco
 

A tych pyszności z pewnoscią mi pozazdrościcie ^^. A propos- już sie nie mgoe doczekać Tłustego Czwartku.
 
Zamierzam wpaść tu jeszcze późnjiej z recenzją, mam nadzieję że sie wyrobię. Kisses :**
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)