sobota, 6 października 2012

Internetowe porządki.

Cze!
Jak wam mija weekend? U mnie całkiem nieźle. Przeczytałam sporo "Krzyżaków", mam nadzieję że do wtorku się wyrobię, jestem na jakiejś 503 ? stronie. Do tego mam nowy telefon, wiec przeróżne konfigurowanie go i ustawianie zajmuje mase czasu. O telefonie będzie kiedy indziej, bo to tak tylko ogólnie.
No i wzięło mi się na internetowe porządki. Pousuwałam niużywane kontakty z gadu, dodałam kilka zdjęć (oczywiscie za mało :)). Mam zamiar zrobić jeszcze masę rzeczy, popołudnie jeszcze młode ;D. O jednej z nich być może się dowiecie, szczególnie czytelnicy zielonooki-stardoll mogą być zdziwieni. Ale to już w osobnej notce na rzeczonym blogu.
To tyle, ja lecę załatwiać dalsze sprawy, bo jeszcze czeka mnie trochę roboty. :*
  Częstsze info na moim photoblogu, serdecznie zapraszam :) http://photoblog.pl/vaneska99

Dzisiejsze. Ostatnio lubuję się w warkoczach ^^ *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)