niedziela, 28 października 2012

Ech... /snowwing

No hej!
Pozostaje mi tylko westchnąć. Miałam dzisiaj w planie napisać kilka postów, a tu wychodzi ledwo jeden. Ale to przez to, że niedziela była trochę zajęta. Przeważnie się kompletnie nie wyrabiam, ale ta dodatkowa godzinak bardzo mi się przydała i było spoko :).
 A teraz trochę inny temat. Pewnie wiecie, bo na wszystkich blogach i w innych miejscach jest trąbione o tym, że spdł śnieg. No to właśnie też się pochwalę, u mnie od piątku trochę sypie. Wczoraj wieczorem trochę nasypało, a dziś nawet mała warstwa się utrzymała <33. Wczoraj każdy normalny człowek oglądał "Step-up 3", a Dominika sterczała w oknie, w piżamie i fociła nocny śnieg. Ale było warto, bo ujęcia naprawdę fajne. I na nowo odkrywam sój aparat, bo zapomniałam o jego bardzo przydatnych funkcjach, które wczoraj się zastosowało :). Ogólnie wyszło bardzo fajnie. Do tego jeszcze do późna przerabiałąm zdjęcia. Lubię to ^^
 Dziś dzień dość zwykły. Zapewne połowie z was nie będzie się chciało tego czytać, ale jak ktoś jest zainteresowany to proszę :)
Otóż obudziłąm się przed 10. Byłam trochę wnerwiona, bo jak zwykle się nie wyrobie. A tu okazało sie, że zegarek nie przestawiony, i było przed 9!!. To znowu się położyłam. Potem standard- łązienka, kuchnia, i laptop :). Poprzerabiałąm zdjęcia z wczoraj. Trochę tego było, ale dałam radę. Mam już pewien pomysł na zagospodarowanie bloga, ale muszę jeszcze to skonsultować z pewnymi osobami. Powiem tylko tyle, że być może będziecie widzieli moją "ludzką" twórczość, a przynajmniej bachstag-owe kulisy sesji :) taki bonusik :)
W następnym poście będzie trochę więcej szczegółów na temat tego mojego dzisiejszego `szczęścia`. Polecam zobaczyć ;). Zaczarowana





Specjalnie dla was sterczałam tyle czasu w oknie. Liczę na jakąś opinię :DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)