środa, 31 października 2012

It`s Friday today/ Wiikendzik :D

Cze ! ;**
No to mamy wiikendzik <33. Jej.
Dzień skończył mi się 5 lekcjami, niestety też pracą klasową :c. Ale przeżyjemy. Na szczęście "wypadła" nam muzyka. Moje gardło jet teraz w średniej formie, a nie chciałabym przez nie nie łazić znowu na treningi, w-fy itd.
Specjalnie dla was porobiłam całą masę zdjęć. Wczoraj wybrałąm się z mamą na zakupy- tego mi było trzeba! Obkupiłam się jak mało kto i od razu poprawił mi się humorek. No i jestem mega szczęśliwa- upolowałam saszki (emu). Trochę nerwów i biegania mnie to kosztowało, ale jednka. Opórcz tego do szafy wpadły mi jeszcze dwa sweterki (cieplutkie *.*), czapka, nauszniki. No i 2 zeszyty, naboje do szkoły. +tabletki na gardło. Wybaczcie ze tylko taka notka, wieczorekiem postaram się dodać jakąś normalną- może w końcu będzieice wiedzieli co u mnie słychać. Teraz zmykam na kółko, potem na trening. Bye :*

Wczorajsze- flesz :l


Cieplusie, milusie buutki <33. Kolor- 2 zdjęcie
butki z miejscowego sklepu


*.*, chińczyk



 
Bardzo grube nauszniki, chińczyk
 

Sweterek, Moodo


Sweterek- chińczyk
 

1 komentarz:

  1. Śliczna czapka i szary sweterek *.*
    Zapraszam ;
    http://instantaneous-going.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)