piątek, 20 grudnia 2013

Przerwa od szkoły ;)

 Przerwa od szkoły u mnie trwa już oficjalnie od godziny 13 dzisiejszego dnia ;). Z jednej strony bardzo się cieszę, że ten upragniony czas w końcu nadszedł, bo w te 2-3 ostatnie tygodnie nauczyciele na prawdę nas przycisnęli, w tym ostatnim tygodniu mieliśmy codziennie po 2 sprawdziany co nie było zbyt fajne. No i oczywiście święta, kto ich nie lubi?! Na mieście wiszą świąteczne dekoracje, wszystko pięknie błyszczy i świeci, ja mam w końcu moja upragnione żółte lampki, a jutro planuję ubierać choinkę. Z drugiej strony pewnie będę tęsknić za szkołą, a tak właściwie za ludźmi. No bo to jednak z nimi spędzam fajnie czas przez te 7 godzin i pewnie będzie mi trochę smutno. Aczkolwiek teraz o tym nie myślę, tylko napawam się wolnością!
Muszę powiedzieć, że mam na prawdę masę pomysłów na posty! Ostatnio trochę zaniedbywałam bloga, ale jak pisałam wcześniej- życie ucznia do najłatwiejszych nie należy. Za to teraz w końcu będą wolne dni, gdzie nareszcie będzie światło i do postów będę mogła porobić zdjęcia (uprzejmie zaznaczam że nie słit focie, jak to ma w zwyczaju wiele blogerek- blog ma być o czymś, posty też są o czymś, a jeśli są zdjęcia- to oczywiście w tej samej tematyce) i trochę nadrobić blogową działalność ;). Przede wszystkim jakieś new in, bo trochę nowości mi się uzbierało, a osobiście bardzo lubię czytać posty tego typu na innych blogach, więc na pewno o nie się postaram. W planie mam także kilka recenzji, jedna z nich już jest w trakcie pisania, ale oczywiście muszę jeszcze wszystko dotestować itd. Mogę wam również zdradzić, że planuję zacząć na blogu cykl "Ulubieńcy miesiąca", więc szykuje się sporo kosmetycznych rzeczy jak widzicie ;).
 No i na deser dorzucam informację, że w końcu założyłam profil na weheartit, gdzie możecie mnie odwiedzać! ;). Aktualnie mam już kilka kategorii i ponad 200 obrazków "zaserduszkowanych", nawet wykorzystałam już limit, hahah ;). Może jeszcze niedługo wspomnę z jakim zamysłem prowadzę poszczególne kategorie, ale to też już temat na całkiem inny post. No i wybaczcie mi, że jeszcze nie jest najbardziej dopracowany, ale nawet nie ma jednego dnia ;)
Planów na jutro ambitniejszych jakoś nie mam, jedyne co chcę zrobić to na pewno wybrać się do miasta. Mam do załatwienia (popatrzenia i kupienia ;p) kilka rzeczy, o których, jeśli uda mi się je zdobyć, też na pewno wspomnę. No i na pewno nie ominę nowo otwartego sklepu z ubraniami w naprawdę niskich cenach, więc może coś jeszcze przed świętami wpadnie do mojej szafy? No i mam nadzieję, że ubierzemy jutro choinkę, aparat czeka w pogotowiu ;)
Pozdrawiam was cieplutko, póki co życzę śniegu i dobrego humoru, oraz dobrego wieczorku. Trzymajcie się :*

2 komentarze:

  1. Ja nie tęsknię za szkołą. Nie jest mi tam dobrze. W prawdzie, wszędzie mi źle, ale tam najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aktualnie też nie, mam tam pewien problem i chyba jako jedyna żyję "od lekcji do lekcji", ale to zawsze jakaś spontaniczność, ludzie, nauka. Mojemu mózgowi zaczyna tego brakować, chociaż pewnie będę narzekać jak wrócę ;)

      Usuń

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)