piątek, 6 grudnia 2013

Co u mnie?

Mała aktualizacja na dziś, jakoś mnie wzięła wena na posty wiec lepiej szybko korzystać :D. Może akurat coś fajnego i wartego wrzucenia się napisze, kto wie? ;)
 Dzisiejszy dzień był naprawdę fajny. Same pozytywne niespodzianki, a praca klasowa z angola wcale nie zniszczyła tego bilansu. O tym, co tak bardzo poprawiło mi humor postaram się jeszcze napisać, tym razem chcę poruszyć jeszcze jedną kwestię, w gwoli sprostowania. Chodzi mi o włosy. Wiem, że obiecałam wam, że dość dużo włosowych spraw postaram się poruszyć i mam nadzieję, że naprawdę to zrobię. Niestety, ale tuż przed świętami nagle wszyscy nauczyciele muszą nam zrobić sprawdzian/kartkówkę/pracę klasową bądź zadać tonę pracy domowej (oczywiście z jednego przedmiotu, i tak razy 7 :D). Ostatnio do domu wracam ok. 16, gdzie już jest ciemno, więc nawet nie mam za bardzo jak zrobić zdjęć. A propo zdjęć to napomknę tylko, że wczoraj udało mi się pożyczyć dwa świetne obiektywy, które mogę trzymać do poniedziałku. Właśnie dlatego jutro wybieram się z K. na zdjęcia, trzeba pokorzystać! Na razie testowałam tylko jeden, od którego kompletnie nie mogę się oderwać! Dodatkowo pokazano mi jeszcze multum innych funkcji mojego aparatu, których kompletnie nie używałam. Więc jestem oczarowana i chodzę po domu i pstrykam wszystko (dodam, że obiektyw który aktualnie mam przy korpusie to przesłona 1.4, więc jest mega jasny). Tak, to co teraz mówię wyklucza trochę moje wytłumaczenie, ale obiektywy mam pożyczone dopiero od wczoraj od ok. 21, więc nie miałam jak się za to zabrać. Po za dodatkowym angielskim dzisiaj mam jeszcze kilka zaległych internetowych spraw, związanych między innymi z blogami, postami, itd. Mam nadzieję, że większość dzisiaj uda mi się ogarnąć, wtedy jutro zacznę z "czystym kontem" i nie będę już musiała nadganiać zaległości, jak to najczęściej bywa. Głowa pęka mi od pomysłów, ale moje palce nie chodzą aż tak szybko (:D), więc nie wiem, czy uda mi się zrobić dzisiaj to wszystko.
To taki krótkie wprowadzenie, niedługo nowa notka, w której opowiem wam o dzisiejszym dniu. Trzymajcie się ciepło! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)